Coraz większa część marketingu internetowego przenosi się do social mediów. Niektóre firmy rezygnują nawet z posiadania strony internetowej czy kampanii reklamowych GoogleAds. Powód jest prosty – opłacalność tych rozwiązań i przede wszystkim popularność social mediów.

Forma reklamy na Facebooku czy Instagramie jest również znacznie skuteczniejsza. O ile standardowe reklamy w internecie kojarzą się nam z ogromnymi, denerwującymi banerami reklamowymi, które zasłaniają treść, to reklamy na Facebooku przypominają zwykłe posty. Kto chce to się z nimi zapozna, a kto nie – przewinie dalej. Dodatkowo kampanie reklamowe w social mediach są zindywidualizowane. Przy tworzeniu postów sponsorowanych dodajemy interesującą grupę docelową ze względu na wiek, płeć, wykształcenie, zainteresowania czy nawet historię wyszukiwań.

Dzięki temu post zobaczą tylko osoby, które jest szansa zainteresować naszą ofertą. Przecież nie ma sensu prowadzić kampanii reklamowej najnowszego urządzenia do wykonywania paznokci hybrydowych wśród mężczyzn czy reklamować kursu na prawo jazdy wśród osób po 30 roku życia, gdzie 95% z nich posiada już uprawnienia. Znacznie lepiej będzie taki kurs reklamować wśród osób w wieku 17-19 lat, kiedy to większość z nich chciałaby zdobyć prawo jazdy.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.