Jeszcze 6-7 lat temu Facebook był portalem społecznościowym, gdzie wymienialiśmy się zdjęciami ze znajomymi, obserwowaliśmy swoich idoli i znane marki czy mogliśmy prowadzić konwersacje grupowe oraz ze znajomymi. Dzisiaj Facebook stał się miejscem spędzania czasu wolnego, handlu, reklam czy robienia biznesu. Powstały świetne kampanie reklamowe, które nie mają nic wspólnego ze starym typem denerwujących, zasłaniających stronę reklam. Są one dopasowane do grup docelowych wybranych przez reklamodawców i znacznie skuteczniejsze. Użytkownicy również nie są zmuszani do ich oglądania. Reklama to jeden z postów, z którym internauta może się zapoznać.
Powstał również marketplace, czyli miejsce do kupna i sprzedaży towarów a coraz więcej nawet lokalnych, małych firm usługowych dzięki profilowi na Facebooku, organizowaniu konkursów i ciągłemu kontaktowi z klientami zyskuje ich coraz więcej powiększając swoje zyski. Nie ma więc wątpliwości, że warto reklamować się na Facebooku, ponieważ jest to największy portal na świecie, gdzie użytkownicy spędzają naprawdę sporo swojego czasu zarówno prywatnego, jak i biznesowego.
Komentarze