Nie ma wątpliwości, że już kilka lat temu powiedzenie „jeśli nie ma Cię w internecie, to nie istniejesz” można było uznać za prawdziwe. Dzisiaj większość potencjalnych klientów poszukuje usług i towarów właśnie w sieci. Jest to szybsze, wygodniejsze, łatwiej wszystko porównać i w przypadku usług można często zobaczyć przykładowe wykonania i ocenić, czy taka usługa nam odpowiada.
Jak zatem odpowiednio reklamować się w internecie?
Kluczowe jest posiadanie własnej strony internetowej i oczywiście prawidłowe jej wypozycjonowanie. Warto też nie tylko reklamować na niej swoje usługi, ale także dodawać poradniki i artykuły branżowe. Nie każdy szuka od razu możliwości kupna towaru, niektórzy szukają „jak samodzielnie wyremontować łazienkę” a jeśli Ty im odpowiesz na to pytanie jednocześnie podpowiadając jakich produktów do tego użyć (linkując do swojego sklepu internetowego) to bardzo duże prawdopodobineństwo, że będzie to udana sprzedaż.
Dodatkowo bardzo ważne jest posiadanie profilu w social mediach. Dają one ogromne możliwości prowadzenia kampanii reklamowych dostosowanych do danych grup docelowych. Są to bardzo skuteczne reklamy a poza tym coraz więcej osób szuka właśnie usług fryzjerskich, gastronomicznych, sal weselnych a nawet towarów na Facebooku. Coraz więcej internetowego życia właśnie przenosi się do mediów społecznościowych.
Komentarze